1) الکتاب به معنی آن کتاب است نه این کتاب آیا عبارت الکتاب اشاره به قزآنی غیر از این قرآن ندارد؟بنابراین نمی توانیم «عوج» را محدود به الفاظ وغیره بذانیم شاید اشاره به آیه لایاتیه الباطل باشد؟
2) می توان بر روی کلمه ی عبد تامل بیشتری داشت و آن را بیشتر توضیح داد. لذا حضرت محمد (ص) ابتدا بنده بودند و سپس به مقام پیامبری رسیدند یعنی خالی از غرور بودن.
3)
جعفری : و قرار نداده است برای او انحرافی
رمضانی (داور) : مرجع ضمیر در «له»، کتاب است، پس بهتر است اینطور بگویید که: و قرار نداده است در آن انحرافی