1)
: ایشان تفسیر به رای نموده
شاه آبادی (داور) : اشکالات خود را به طور روشن و مصداقی بیان کنید.
2)
: در قسمتی که گفته اند موهای سر و بازوان و ساق پا این جا تفسیر به رای است چون جیب به معنی "فقط" گردن است و نه چیز دیگر، و زیور و زینت مشخص نشده که اشاره به موی سر دارد یا نه.
3)
: اگر موی سر زینت نیست پس چرا وقت و انرژی خود را برای آرایش مو صرف میکنند و آن را به نمایش میگذارند. اگر زینت نیست پس موها را بتراشید چون بود و نبودش فرقی ندارد!!
4)
: 4); تفسیر به رای و سفسطه است.
اگر قرار باشد اعضای بدن مانند مو،زینت بحساب آید چشم و دهان و بینی که
که از نظر علمی و روانشناسی تاثیر بسیار بیشتری در زیبایی دارند و قابل تزیین هم میباشند.پس آنها نیز،طبق نظر مفسر محترم باید پوشیده شود؟!!!
5)
: اگر موی سر به اعتبار پیرایش ان زینت به حساب اید پس ناخن هم که جدیدا شاخه ای از هنر پیرایشو ارایش هست نیز جز زینت به حساب می اید و باید پنهان شود .
6)
: فقط به نام پرورگار عالم
روسری یعنی چیزی که بر روی سر می اندازیم اگر منظور از پوشش از گردن به پایین بود و مو را شامل نمی شود !!! چرا آیه میفرماید روسری ها ی خود را بر روی گریبان بزنیم ؟؟؟!!! ثانیا همه ما زنان میدانیم با مو زیباتر و جذابتر به نظر می رسیم پس هر عاقلی میداند مو زینت است. ثانیا تمام اعضایی که حسب ضرورت پیداست مانند صورت و دست ها شامل : چشم و بینی و لب و گونه ها و ...دست ها و ناخن ها در صورتیکه هر نوع زینتی داشته باشد طبق دستور صریح پروردگار زینت باید از نامحرم پوشانده شود. و ثالثا در خصوص ساق و روی پا همه ما زنان میدانیم که این نیز نوعی زیبایی است . آیا زدن پابند و تراشیدن موی پا و لاک ناخن پا و استفاده از کفش صدا دار آیا جز به نیت زیباتر جلوه دادن منظور دیگری است ؟ ما زنان خوب میدانیم که پا ها هم در مردان جلب توجه ایجاد می کند و آیه هم صریح میفرماید پاهای خود را طوری بر زمین نزنید تا زینت های پنهان پایین و ساق پایمان دیده شود و اما نهایتا در خصوص دستور مستقیم پروردگار که میفرماید عورت خود را حفظ کنند این شامل استفاده نکردن از لباس چسب و اندامی نیز می شود چرا که همه می دانیم لباس چسب و اندامی عورت ها را جلوه می دهد
!!! افلا یعقلون ؟؟؟!!!