1)
ماجدی (داور) : عذاب آخرت حکم تکلیفی ظالمترینها و چه بسا خواری در دنیا حکم وضعی و نتیجه ی فعل آنهاست : کسی که خربزه می خوره پای لرزش هم می شینه وذر ثانی گاهی عمل آنقدر فضاحت و پستی دارد و بازتاب ظالمانه دارد که دنیا ظرف جزای آن را ندارد:
تعطیلی و تخریب مساجد و جلوگیرى از مراکز توحید، نتیجهاى جز سوق مردم به بى دینى نخواهد داشت، و مىدانیم زیان این کار از هر عملى بیشتر و عواقب شوم آن دردناکتر است.
2)
طوفانی : سلام
با پاسخ داور محترم موافقم.
3)
طوفانی : سلام
با پاسخ داور محترم موافق هستم. اعمال منفوری مثل توهین به عقاید مردمی و یا تعدّی به اماکن دینی مورد علاقه ی مردمانی از مصادیق بارز تجاوز به حقوق مردم است. لذا هم دارای تبعات این دنیایی است و هم عقوبت اخروی را می طلبد.
عقوبت اخروی این اعمال به جهت تخفیفی است که عاملان این کارهای ناپسند در جان خود ایجاد می کنند.